11 mai 2010

continuarea distractiei

Bineinteles ca dupa inca o zi, am primit raspunsul de la FedEx, ca nu se poate sa renunt doar la perle. Daca vreau sa renunt, trebuie sa renunt la tot coletul :)))))) Cat de destepti sunt !!!! Ma uimesc !!!! De fapt .. nu ma mai uimeste nimic. Ma asteptam de ieri la un astfel de raspuns... dar ... era cumva scenariul cel mai tamp posibil. 

Mi-au propus sa fac tranzitul coletului la vama din Brasov, printr-un alt comisionar la vama !!!!!! Ca sa vezi !!!!! Am cerut sa fac tranzitul la vama Brasov inca de la primele acte pe care mi le-au cerut si mi-au spus ca NU SE POATE !!!! 

Daca eram la Bucuresti si intindeam o bucata de hartie verde.... sa vezi ce s-ar fi putut totul !!! Dar pentru un muritor fara importanta ca mine, nu se poate nimic, nici macar nu se poate respecta legea. :(

Si cum credeti ca se termina povestea ? Bineinteles ca eu nu mai am nici o alta solutie, decat sa refuz coletul :( Voi returna marfa, si sper sa gasesc intelegere la furnizori, sa imi scoata minunile de perle din colet si sa mi-l retrimita. In Romania, nu a avut chef nimeni sa faca aceasta operatiune :( Pe langa timpul pierdut, nervii consumati, medicamente si calmante, am pierdut cu ocazia asta 24 milioane.... (transportul dus-intors si returul), si sper sa nu imi mai ia si alte comisioane de retur :( 

Tot ce mai sper in acest moment este sa gasesc intelegere la cei care asteptau, ca si mine, cu nerabdare, aceasta marfa :( 

3 comentarii:

  1. Nu-i posibil asa ceva! O sa iti scriu un email si o sa detaliez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar imi pare rau pentru ceea ce ti s-a intamplat. Dar nici nu cred ca vom gasi vreodata sprijin in tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff ce porcarie... nici sa ai initiativa, sa vrei sa faci treaba tot nu o scoti la capat. I-mi pare tare rau sa aud povestea asta.
    Nici nu stiu cum ar trebuii priviti functionarii astia ca ura solicita prea multa energie si ar fi pacat de risipa...

    Daca te hotarasti sa faci vreo petitie ai semantura mea.

    RăspundețiȘtergere